Konta osobiste

czwartek, 22 maja 2014

Co nieco o Zuzi

Hej :) 

Na imię mi Zuzia i mam ponad 5 miesięcy. Moją mamę pierwszy raz na żywo zobaczyłam 12 grudnia 2013r. o 4:50 rano, a już niedługo potem ona bardzo mocno mnie do siebie przytuliła. 
Nawet się nie domyślacie, jaka byłam wtedy zmęczona. Wszyscy mówią, że urodziłam się nad ranem, ale już wcześniej usiłowałam wydostać się na świat... dlatego mamusia dzień wcześniej popołudniu znalazła się w takim specjalnym miejscu, gdzie czekała na mnie całą długą noc. 
Nieco później zobaczyłam mojego tatusia, a potem... a potem w zasadzie usiłowałam odpocząć. 


Mamusia z tatusiem zawsze powtarzają, że jestem grzeczną i spokojną dziewczynką, a przecież ja jestem tylko sobą. Choć ciągle wiele się zmienia... 
Jeszcze niedawno chcąc coś otrzymać, musiałam płakać. Teraz wystarczy głośniej się o to upomnieć. Czy możliwe, że "wytresowałam" sobie rodziców? ;) 
W każdym razie nie ma sensu płakać bądź krzyczeć, skoro oni wiedzą, co chciałabym w danej chwili - jeść, spać, pić lub zmienić pampersa na nowego. 
Jednak najbardziej chcę być blisko nich... I chyba cieszę się najmocniej, gdy mamusia lub tatuś tulą mnie do siebie albo bawią się ze mną. 

A ja ? 
A ja z każdą chwilą rosnę i uczę się nowych rzeczy... Oni natomiast ciągle mnie wspierają ;)

1 komentarz: