Konta osobiste

czwartek, 22 maja 2014

WSTĘP

Witajcie bardzo serdecznie na moim blogu!!! 

Ponieważ jestem świeżo upieczoną mamą [albo staram się za nią uchodzić], postanowiłam utworzyć bloga, gdzie mogłabym podzielić się swoimi przeżyciami związanymi
 z rodzicielstwem, przemyśleniami i nie tylko...
W każdym razie nie chcę, żeby był to kolejny nudny blog przesiąknięty wyłącznie samą teorią na ten temat... w dodatku przedstawiającą wszystko tylko w skrajnych poglądach.

Nic nie jest do końca białe lub czarne, ale istnieje wiele odcieni szarości...
a nawet całkiem sporo innych kolorów ;) 

Dlatego też chciałabym, aby jak to jest w rzeczywistości przy małym dziecku, tętniło tutaj życie... :)

O sobie jako autorce bloga nie będę pisać zbyt wiele...
Jestem młodą, dynamiczną oraz kreatywną osobą. Udzielam się nieznacznie pisząc teksty autorskie (własne opowiadania i powieści), a również sprawdzając teksty innych autorów. Efekty mojej pracy autorskiej można znaleźć TUTAJ
Oprócz tego prowadzę również inny blog, gdzie posty dotyczą przede wszystkim twórczości, pomysłów na nowe teksty, a też opisy prac.

Jednak najważniejszym zajęciem w moim życiu obecnie [i podejrzewam, że jeszcze długo tak pozostanie ;)] jest opieka nad moją malutką córeczką, Zuzanną, która ma lekko ponad 5 miesięcy. 
Natomiast jako że ten blog poświęcony zostaje głównie jej osobie, chciałabym poświecić odrębny post na krótkie przedstawienie Zuzi :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz