Konta osobiste

niedziela, 22 czerwca 2014

P. Zawadzka

Szperając ostatnio nieco w internecie w poszukiwaniu ciekawych artykułów, przypadkiem natrafiłam na blog prowadzony - najprawdopodobniej - przez p. Dorotę Zawadzką. 
Z czystej ciekawości postanowiłam przeczytać kilka artykułów zamieszczonych na łamach tego bloga. 

Dla osób nie znających postaci p. Zawadzkiej, nieco ją przybliżę. 
Z wykształcenia jest pedagogiem oraz psychologiem rozwojowym. Stosowane, a nawet wyznawane przez nią metody pracy z dzieckiem oraz rodziną można zaobserwować w programie "Superniania", który niegdyś był emitowany na antenie TVN. 
Osobiście nie darzę tejże pani jakąś wyjątkową sympatią, choć przyznaję, iż nie miałam przyjemności poznać jej osobiście. 

Nie mniej jednak z czystym sumieniem pragnę polecić odwiedzenie prowadzonej przez nią strony: NA TEMAT .

Jak wspomniałam już nieco wyżej, osobiście zapoznałam się z wybranymi wpisami. Owszem, nie interesuje mnie, jakie przeżycia miała p. Zawadzka z dziennikarzami itp., jednak uważam, że można znaleźć ciekawe i pouczające wpisy dotyczące dzieci, młodzieży oraz rodziny. 
Sama niektóre z nich czytałam z zapartym tchem i uważam, że chętni z pewnością znajdą tam coś dla siebie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz